magsjuk

hej på er!
jag har fått magsjukan från helvetet. legat hemma i två dagar nu och spytt som en gris. och en av de värsta saker ja vet är att spy så har legat på badrumsgolvet och gråtit i timmar haha. men de börjar smått bli bättre nu iallafall!
igår fick jag även hem min tröja från cyberdog och mitt smink från mac. super!
jag kanske lägger upp bilder senare. eller är de nått man vill se? jag vet liksom inte va folk tycker är kul att läsa om.
de känns iallafall väldigt roligt att ja har så pass många följare som jag har! vet dock inte va ni finner intressant menmen!
nu ska jag lägga mej och kolla lite på film och vänta på att mamma ska komma hem me glass. Ha en fortsatt bra dag!
 
bild från tumblr

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill se din nya tröja!

2014-08-23 @ 00:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0